GAME EVOLUTION 2016 QUALIFICATION #4
МАЧ ОТ СЛЕДВАЩ КРЪГ/РУНД НЕ МОЖЕ ДА ЗАПОЧНЕ БЕЗ НАЛИЧИЕТО НА СХЕМА (BRACKET) ЗА ДАДЕНИЯ КРЪГ/РУНД И БЕЗ ПОЗВОЛЕНИЕТО НА АДМИНИСТРАТОР НА ТУРНИРА!! :
- В СЛУЧАЙ, ЧЕ МАЧ ОТ СЛЕДВАЩ КРЪГ/РУНД БЪДЕ ИЗИГРАН, ПРЕДИ НАЛИЧИЕТО НА СХЕМА (BRACKET), ТОЗИ МАЧ БИВА ПРЕИГРАН, НЕЗАВИСИМО ОТ ПЪРВОНАЧАЛНИЯ РЕЗУЛТАТ.
- АКО НЯКОЙ ОТ ИГРАЧИТЕ/ОТБОРИТЕ ОТКАЖАТ ДА ПРЕИГРАЯТ СРЕЩАТА, ТО ТОГАВА ОПОНЕНТЪТ ИМ АВТОМАТИЧНО ПОЛУЧАВА ПОБЕДА И ПРОДЪЛЖАВА НАПРЕД.
- АКО И ДВАМАТА ОТКАЖАТ, ТО ТОГАВА И ДВАМАТА БИВАТ ДИСКВАЛИФИЦИРАНИ.
- ПОЗВОЛЕНИЕТО ОТ АДМИНИСТРАТОР ЩЕ СТАВА ВИЗУАЛНО В САМАТА СХЕМА (BRACKET), А НЕ ИНДИВИДУАЛНО ЗА ВСЯКА ИГРА.
Основна информация за турнира:
- Платформа: Steam
- Размер на отбора: 5 играча + 1 резерва + 1 треньор + 1 мениджър
- Максимален брой отбори/участници: 64
- Елиминация: Единична елиминация – Best of 1 (Bo1)
- Финал: Best of 1(Bo1)
Основна информация и правила за и по време на игрите:
- Играчите влизат в дадената игра посредством предоставено IP.
- При Bo1 мачове двата отбора премахват карти, докато остане само една карта, на която ще се играе мача. Отборът, който е поставен по-ниско в схемата, първи избира коя карта да се премахне, след това се редуват. Капитаните на двата отбора правят това помежду си и после информират администраторите за резултата от гласуването. Могат да го направят в Steam платформата, вътре в играта или на друго място по техен избор. Играе се рунд с ножове, за да се изберат стартиращи страни.
- „Дропване” на играч:
- Ако играч бъде изхвърлен от играта преди първото убийство в първия рунд на полувреме, то полувремето ще бъде рестартирано.
- Ако играч дропне след като първото убийство е извършено и не се завърне до решаването на рунда, то мачът ще бъде сложен на пауза на края на рунда/началото на следващия рунд.
- Ако играчът не се завърне или не може да бъде сменен до 10 минути от началото на паузата, то тогава отборът на дропнатия играч може да се предаде или ако администраторите позволят може да довърши мача с човек по-малко.
- Смяна на играчи:
- Играчите могат да бъдат сменени по всяко време, но противниковия отбор трябва да бъде информиран предварително.
- При нужда играта може да бъде сложена на пауза.
- Смяната не трябва да отнема повече от 10 минути.
- Ако играчът не се е присъединил или не може да бъде сменен до 10 минути от началото на паузата, то тогава отборът на дропнатия играч може да се предаде или ако администраторите позволят може да довърши мача с човек по-малко.
- Всеки от двата отбора има право на една техническа пауза до 10 минути при дадена уважителна причина и разрешение на администраторите веднъж за карта и една тактическа пауза до 5 минути веднъж на карта. При изтичане на позволеното време за пауза играта задължително се възобновява. Ако отборът не е готов при изтичане на позволеното време и не поднови играта, другият отбор има право да поиска служебна победа. Решението ще бъде взето от администраторите.
- Напускане на сървара:
- Всички мачове трябва да бъдат изиграни до край, неспазването на това правило води до сериозни наказания по преценка на администраторите на турнира.
- Един мач се счита за приключил, когато един от отборите е спечелил 16 рунда на последната карта.
- При резултат 15-15 се играе овъртайм Best of 6 допълнителни рунда с 10 000$ начална сума, докато единият отбор не спечели 4 рунда в даден овъртайм.
- Продължаване на прекъсната игра:
- Ако един мач бъде прекъснат (напр. има проблеми със сървъра) в първите три рунда от играта, то тогава мачът ще бъде рестартиран.
- Ако мачът бъде прекъснат след първите три рунда от играта, то мачът ще продължи от момента, в който е спрял.
- Използване на бъгове и гличове:
- Съзнателната употреба на каквито и да е бъгове, гличове или грешки в играта се наказва с 6 (шест) наказателни точки от Второ ниво за всеки отделен инцидент, до максимум 18 (осемнадесет) наказалтени точки от Второ ниво на мач.
- Администраторите решават дали използването на бъговете е афектирало мача и дали ще присъдят рундове или целия мач на противниковия отбор или ще рестартират мача. В извънредни ситуации наказанието за използване на бъгове може да е и по-тежко и е по преценка на администраторите.
- Използването на следните бъгове е строго забранено, ако някои бъг, който не е описан тук се използва, то следва администраторите да преценят дали налагането на наказание е нужно:
- Warm-up – map check:
- При зареждане на картата тя трябва да бъде проверена за бъгове (липсващи кутии, стълби и т.н.). Неспазването на това и позволяването на началото на мача следва да означава, че и двата отбора са приели начина, по който изглежда картата и мачът ще продължи при тези настройки. Възражения и оплаквания по този повод няма да бъдат приемани.
- По време на мача:
- Преминаването през каквито и да е стени или тавани е строго забранено, както и преминаването през подове или което и да е друго място през което не е предвидено да се преминава.
- “Тихото залагане” е строго забранено (залагане на бомбата по начин, по който никой не може да чуе писукането).
- Не е позволено бомбата да се залага на места където никой не може да я достигне. Залагането на бомбата на място, което може да се достигне чрез подпомагане от съотборник не е част от това правило.
- Стоенето върху съотборници е разрешено по принцип, освен когато подобни действия позволяват на играч да погледне над стена или таван, който не следва да е позволен според дизайна на картата.
- Флаш бъговете са стриктно забранени. Мятането на гранати под стени е забранено, но мятането на гранати и флашове над стени е разрешено.
- “Мап суимминг” или “флоутинг” е забранено.
- “Пиксел уокинг” е забранено (Седене или стоене на невидими ръбове по картата.).
- Генерално:
- Принципно ползването на каквито и да е бъгове в играта е строго забранено (Напр. Споун бъгове).
- Изключение правят следните бъгове, които са специално разрешени:
- Обезвреждане на бомбата през стени, предмети и т.н.
- Така нареченото “сърфиране” по тръби и стени.
- Така нареченият “файърбууст”.
- Турнирът запазва правото си, дори и със задна дата, да добавя още бъгове към листа към специално разрешените бъгове.
- Warm-up – map check:
- Мач медиа:
- Всички форми на мач медия трябва да бъдат именувани по следния начин, когато се добавят (качват) на сайта (демота, скрийншотове и т.н.)
- Screenshots:
- Screen – Round 1
- Screen – Round 2
- Screen – Status
- Demos:
- Demo – Clantag – Nick
- Modelscreen/Smokescreen:
- Model – Clantag – Nick
- Smoke – Clantag – Nick
или - Model/Smoke – Clantag – Nick
- Screenshots:
- Всички клан тагове трябва да са еднакви за всички членове на отбора. Неспазването на това правило може да доведе до присъждане на 1 (една) наказателна точка от Второ ниво за всяко нарушение. Възражения и оплаквания по този повод няма да бъдат приемани.
- Всички форми на мач медия трябва да бъдат именувани по следния начин, когато се добавят (качват) на сайта (демота, скрийншотове и т.н.)
- Задължително записване на демота:
- Всички играчи следва да записват демота от гледна точка на играча през целия мач.
- Изискване на демота:
- Демота могат да бъдат изискани до 24 часа след началото на мача чрез формата на сайта на Game Evolution.
- Други начини за изискване на демота не са валидни.
- След изискване на демото, въпросният играч има 48 часа от началото на мача да качи своите демотата.
Формат на турнира:
- Квалификации:
- Квалификациите се провеждат онлайн.
- Квалификациите се провеждат в 8 поредни седмици.
- Двата отбора достигнали до финал се класират за онлайн плейофи.
- Онлайн плейофи:
- Провеждат се седмица след края на онлайн квалификациите.
- 16 отбора класирали се чрез участие и достигане на финална фаза на онлайн квалификация.
- Двата отбора достигнали до финал се класират за полуфинали на ЛАН турнира, който ще се проведе от 2 до 4 Септември в зала Универсиада, София.
Незнанието на правилата не е извинение за тяхното неспазване и нарушаване. Game Evolution запазва правото си да внася промени по тези правила.
Източник: cs:go.bg