LET’S PLAY CS:GO @ ANIVENTURE 2016
Let’s Play @ Aniventure 2016

- Форматът е Best of 1.
- Схемата е директна елиминация – отпадате след една загуба.
- Победителят от всяка една квалификация се класира за LAN финалите на Let’s Play @ Aniventure 2016 на 3 и 4 септември в Интер Експо Център!


КАК ДА СЕ ЗАПИШЕМ ЗА КВАЛИФИКАЦИИТЕ?
Регистрация за квалификация първа:
Регистрация за квалификация втора:
Играчи от NA не могат да участват в EU, SEA, SA и OCE купи.
Играчи от EU не могат да участват в NA, SEA, SA и OCE купи.
Играчи от SEA не могат да участват в EU, NA, SA и OCE купи.
Играчи от SA не могат да участват в EU, NA, SEA и OCE купи.
Играчи от OCE не могат да участват в EU, NA, SEA и SA купи.
Ако бъде установено, че играте от различен регион ще бъдете дисквалифицирани от турнира.
Всички игри ще са във формат Best of 1.
Всички игри имат включен overtime (допълнително време) и ще използват настройките на MR5 16k.
Турнирът е с единична елиминация (т.е. при загубен мач отпадате от турнира)
Всички срещи ще бъдат изиграни във FACEIT и ще използват последната версия на CS:GO. Ако играта ви не най-нова версия няма да имате възможност да се свържете със сървъра за игра. Молим ви да си ъпдедйтнете играта до последна версия, за да не бъдете дисквалифицирани от турнира.
Външни инструменти или софтуер за промяна на настройките в играта не са позволени във FACEIT маочве.
Препоръчителни настройки:
cl_interp 0
cl_interp_ratio 1
rate 128000
cl_cmdrate 128
cl_updaterate 128
cl_allowdownload 1
cl_downloadfilter 0
ds_get_newest_subscribed_files
voice_enable 1
Всички мачове ще бъдат играни на сървърите на FACEIT.
Настройките са следните:
mp_startmoney 800
mp_roundtime 1.75
mp_freezetime 15
mp_maxrounds 30
mp_c4timer 35
sv_pausable 1
ammo_grenade_limit_default 1
ammo_grenade_limit_flashbang 2
ammo_grenade_limit_total 4
Настройки за overtime (допълнително време):
mp_maxrounds 5
mp_startmoney 16000
Само капитаните могат да чекират своите отбори за среща. Ако някой от другите играчи се опитва да чекира отбора – то опитът ще бъде неуспешен и рискувате да загубите мястото си в турнира.
Имате общо 15 минути, за да гласувате. Ако пресрочите времето ще бъдете дисквалифицирани от турнира.







Веднага щом се появи PLAY бутона имате 15 минути да влезете в сървъра.
Можете да се свържете към сървъра или натискайки бутона PLAY или копирайки “connect serverip” командата в конзолата на играта.
И двата капитана трябва да напишат “!ready”, за да се стартира срещата.
Имате 15 минути, в които да използвате командата. Ако ги надвишите – мачът ще бъде прекратен и отборът с най-много активни играчи продължава напред. Ако и двата отбора имат еднакъв брой активни играчи, то тогава отборът с по-високо ELO преминава напред в турнира.
Щом стартирате започва рунда с ножове (knife round). Щом рунда приключи, капитанът на оцелелият отбор трябва да избере страна с командите “!stay” или ”!switch”.
Ако капитанът не избере страна в рамките на 1 минута, то тогава сървърът автоматично ще избере произволна страна.
Ако имате съотборник, който е AFK, то играта 4 срещу 5 е разрешена, стига капитанът на отбора да напише командата !ready преди изтичането на 15-те минути от загрявката.
Цялата комуникация с администраторите на турнира през FACEIT се случва на Английски език.
Ако изпитвате затруднение, можете да ни пишете на facebook страницата или на мейл:support@gplaytv.bg
Ако един мач е прекъснат поради външни обстоятелства (спиране на играта, спиране на сървъра, спиране на интернет и т.н.) FACEIT администраторите ще решат дали да върнат играта с 1 рунд назад преди появяването на проблема, за да може и двата отбора да имат равен шанс.
Играчите са задължени да запишат свое in-game demo. Ако играчът излезе от играта поради каквато и да е причина и се върне отново – трябва да продължи записа с ново демо с ново име.
За да запишете демото, моля напишете в конзолата на играта: record NAME
Като NAME го замествате с каквото наименуване пожелаете (например record IGRAEDNO)
Demo-то трябва да съдържа всички изиграни рундове от вас. Трябва да имате запис от рунд 1 (pistol round) до последния и финален рунд, за да може Demo-то да се зачете за пълно.
Играчите могат да оспорват резултата от играта при съмнения за хак. Това се прави след като се свържете с FACEIT администратор и поискате Demo-то от тях.
Само капитана на отбора може да поиска Demo и трябва да го поискат до 5 минути след приключването на срещата.
Само загубилият отбор има право да поиска Demo и то не може да бъде поискано преди приключването на срещата. Губещият отбор може да поиска само 2 Demo-та.
Демото от последния рунд трябва да бъде поискано преди приключването на мача, но не и преди първото полувреме да бъде изиграно. Моля, използвайте командата !pause , за да паузирате играта и капитанът на отбора да се свърже с администраторите на FACEIT. Тогава можете да поискате Demo-та по време на паузата и ще бъдат качени щом мачът приключи.
Ако Demo-то от заподозрения играч за хак е подозрително, то тогава екип от FACEIT ще разгледа случая.
Отборът ви може да паузира играта в края на даден рунд или по време на „freeze” времето, за да може даден играч да се върне, ако има спиране на интернет, компютър или други външни причини. Отборът не може да паузира играта по време на самия рунд, освен ако няма разрешение от FACEIT администратор.
Максималното време за пауза е 15 минути и веднага щом отброяването на времето приключи няма да можете да паузирате и ще трябва да продължите с играта си.
Когато мачът приключи резултатът автоматично се отразява в сайта на FACEIT и печелившият отбор продължава напред в турнира.
Следните действия са строго забранени по време на игра и могат да резултират във временен бан на регистрацията ви:
Каквато и да е форма на външни скриптове е забранена.
Използвайки бъгове, които сменят принципа на играта (например spawn бъгове) е забранено.
Движение през стени, подове и покриви е строго забранено. Това включва и skywalking.
Слагането на бомба по такъв начин, че да не може да бъде обезвредена. Това не включва такива места, за които са нужни няколко човека за обезвреждане.
Буустването с помощта на съотборници е разрешено. Изключение правят местата, където текстурите, стените, таваните и подовете стават прозрачни или проницаеми.
– “Flash бъгове” са забранени.
– “Map swimming” или “Floating” е забранено.
– “Pixelwalking” е забранено (стоенето на невидими краища на картата).
– Използването на 16 битови графики.
– HE/Flash/smoke скрипт за хвърляне.
Забранен е и всеки софтуер, който не е разрешен от VALVE и който може да ви даде нечестна преднина или отбор.
Играчът може да получи бан, ако наруши следното:
Да откаже да следва инструкциите на FACEIT администратор.
Да обижда чрез думи или действия други играчи или FACEIT администратори.
Да проявява неспортсменско отношение.
Тролене, константно оплакване.
Подвеждане или лъжене на FACEIT администратори.
Всички FACEIT сървъри имат своя Anti-Cheat система.
Ако бъдете засечени от Anti-Cheat системата ще бъдете изхвърлени от играта и акаунтът ви ще получи бан. Отборът дадения играч ще бъде дисквалифициран от турнира.
Сървърите на FACEIT ще записват всички срещи. Тези Demo-та ще са във вашата страница със статистики под формата на GOTV Demo.
Заместници не са разрешени на FACEIT турнири, освен ако не е изрично подчертано, че може.
Моля да попълвате името на отбора ви внимателно. Имената или снимките на отбора не трябва да съдържат обидни елементи или символи. Ако срещнете играч или отбор, които нарушават това правило, моля да се свържете с FACEIT администратор, като изпратите и доказателство (screenshot или запис), за да може да се предприеме действие срещу нарушителя. Капитаните на отбори, които нарушават това правило ще получат бан от FACEIT.
Името (nickname) и снимката ви в играта (avatar) не трябва да съдържат обидни елементи. Ако срещнете играч или отбор, които нарушават това правило, моля да се свържете с FACEIT администратор, като изпратите и доказателство (screenshot или запис), за да може да се предприеме действие срещу нарушителя.